Ariana dla WS | Blogger | X X

2020. március 28., szombat

Mi vagyunk te, és mi vagyunk én.


Cím: Mi vagyunk te, és mi vagyunk én.
Műfaj: egyperces, rövid történet
Zsáner: angst, dark, slash
Részek száma: 37
Szereplők: Taehyung és Yoongi (Taegi, BTS)
Figyelmeztetések: felkavaró tartalom
Részek:
1-10: KATT
11-18: KATT
19-23: KATT
24-28: KATT
29-31: KATT
32-37: KATT
Leírás: ❝Én voltam az első báb, aki a bábjátékos ellen fordult.❞
Állapot: Befejezett

Gondolataim: Egy teljes hétig gondolkoztam, hogy melyik legyen a következő történet, amit kitegyek. Nem szerettem volna megint BTS ficit hozni, főleg nem megint Taegit, nehogy megunjatok. :D Viszont jelenleg is dolgozom két nem BTS és nem is Infinite témájú ficin, így később majd változatosabbak tudnak lenni banda terén a történetek. Meg hát, ez a történet egy személyes nagy kedvencem, így már nagyon szerettem volna megmutatni nektek. Aztán ha nem ismered/nem szereted a bandát akkor se keseredj el, mert ez a történet tőlem van és nektek, mindenkinek szól!

A történetet Yoongi 'Shadow' című száma ihlette, abból is egy sort ragadtam ki: Mi vagyunk te, és mi vagyunk én. Ő az árnyékról beszélt, ami az idol élet, a hírnév velejárója, de nekem támadt tőle egy másik ötletem, és így született meg ez a történet. (Nagyon ajánlom nektek a dalt, mert egyrész egy mestermű, másrészt pedig nagyon megadj a hangulatot a történethez. IDE kattintva, vagy lejjebb görgetve meg is hallgathatjátok!)

A történet elég pattogó, és kaotikus hatású, de ez kellett ahhoz, hogy érzékeltetni tudjam, amit érzékeltetni kell, és ha végigolvassátok és összeáll a kép, meg fogjátok érteni, miért kellett ilyennek lennie. Valószínűleg zavaros lesz az eleje, de legyetek türelemmel, kérlek, mert minden ki fog derülni. ^^

Ez a történet is egy egyperces és 37 részből áll. A legrövidebb rész 29, a leghosszabb 368 szavas, ezért nem egyenként fogom hozni, hanem úgy, mint a Fecnik esetében, egy posztban több részt. Szépen szétosztottam nektek, így minden napra jutnak új fejezetek, egészen péntekig.

Szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy az olvasó lelkiállapotától függően a történet felkavaró lehet. Nem kell semmi durvára gondolni, mégis szerettem volna jelezni, hogy készüljetek, és saját felelősségre olvassátok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése