Ariana dla WS | Blogger | X X

2020. március 31., kedd

Mi vagyunk te, és mi vagyunk én. [19-23.]


 19.
TIÉD

Volt egy emlék a meghasadt tudatomban.
Furcsa, azt az egyet sosem felejtettem el,
mégsem tudtam, hogy kiről szól.
Nem volt nagy dolog, igazából semmiség.
Emlékeztem a mézeskalács illatra, és egy
édes hegedűszóra, amit egy kisfiú csalt ki
a hangszerből. Emlékeztem, hogy ámulva figyelem.
A hangok mintha csillagok lettek volna egy égen, ami
nem látszik többé, vagy virágok egy száron, ami elhalni készül,
vagy zene egy szobában, ami elnyeli a hangokat.
Emlékeztem, hogy bizsergetett. A földöntúli dallam felpattant
és táncot járt, körülöttem rohangált,
és én döbbent némaságban figyeltem azt az angyali arcot,
ami a hangszerre hajolt.
Emlékeztem a zongorára is. Az ujjaimra, amik végigsiklottak rajta,
a muzsikára, ami épp olyan szép volt, mint a hegedű.
Rólam szólt az emlék.
~
Volt egy másik is.
Abban ceruza és papír volt előttem, meg kergetőző szavak a fejemben,
amiket sürgősen le akartam írni. Ritmusosak voltak, és viccesek,
mert emlékszem, hogy nevettem, mikor befejeztem.
Lehettem talán... tíz éves?
Akkor még a csend csend volt, nem pedig
hegedűk előadása, és gyertyafény is csak gyertyafény volt,
ami világost ad.
De a dalszövegre már nem emlékeztem.
Valahányszor fel akartam idézni,
a szavak mintha kicsúsztak volna a kezem közül.
A tudatom meghasadt, és hiába kapkodtam
a szilánkok után, nem értem el őket.
Az a kisfiú abból az emlékből... Az amelyik a zongorán játszott,
az amelyik azt a dalszöveget írta.
Ő vajon tudta?
Tudta, hogy az élet csak hegedűkből és az ő hangjából áll?
Miért nem vigyázott jobban az emlékeire?
Tudnia kellett volna, mennyire múlandóak,
és milyen könnyen elveszik őket.
Az a kisfiú...
Vajon ilyenné akart válni?


20.
LEHET

Taehyung: Hyung...
Én: Mit akarsz?
Taehyung: Jól vagy?
— Tudja!
Én: Persze.
Taehyung: Megígéred, hogy szólsz, ha nem így lesz?
Megígértem. Mert hazudni könnyű, és csak így szabadulhatok meg tőle.


21.
A

Taehyung mindenhová elvitt.
Nem számít, hogy csak egy pad volt a parkban,
egy hinta a játszótéren, egy fal a gördeszkapálya szélén,
vagy egy kiállítás a városban.
Miért nem állítottam meg?
Ezúttal hagytam, hogy megfogja a kezem.
Meleg volt, és jóleső, és úgy éreztem, soha többé nem akarom elengedni.
Mosolygott. Taehyung mindig mosolygott.
És mikor ezt tette, ragyogott, akár egy angyal.
Mikor ezt tette, úgy éreztem, látom a csillagokat
a máskor fekete égbolton, hallom a muzsikát a szobában,
ami elnyeli a hangokat, és én vagyok az a virág egy száron,
ami már nem akar elhalni.
Ez a boldogság?
Látni valamit, ami nincs, hallani valamit,
ami nem szól, azzá válni, ami soha nem lehetsz?
~
— Miért vagy velem, Tae?
— Mert ez boldoggá tesz.
Milyen egyszerű szavak.
— Szeretek veled lenni.
— Miért?
Egy kihűlt porhüvely, egy báb, egy szellem
emlékek és jövő nélkül. Miért akarna bárki is velem lenni?
— Szereted a művészetet, hyung?
Szerettem.
— Igen.
— Miért?
— Ez meg miféle kérdés?
— Na látod!
Taehyung a könyökére támaszkodott, és lenézett rám.
Nem lehet valódi, hogy valakinek ilyen szemei legyenek.
— Nem tudod megmagyarázni. Csak szereted, és kész.
Ajak biggyesztve vállat vont, aztán a szeme újra rám pattant, és elvigyorodott.
— Nem tudom, miért szeretek veled lenni, de jó érzés. Szóval mit számít az indok?
— Átver téged, Yoongi!
Hallgass!
— Ki akarna veled lenni?
Elég legyen!
— Semmit sem tudsz neki adni!
— Hyung?
— Hm?
— Nem kell kimondanod. Tudom, hogy te is szeretsz velem lenni.


22.
DICSŐSÉG


Napról napra egyre nehezebb jól lenni.
Már nem csak hegedűk vannak, meg a hangja.
Fájdalom is van. Fizikai fájdalom,
de nem tudom, honnan ered, és mikor lesz már vége.
Tae mindig ott van.
Állandóan üzen, felhív, hangüzenetet küld.
Az ágyamba fekszik, a hajamba túr, magához ölel.
Azt mondja, gyönyörű vagyok.
A mellkasomra fekszik, és én a hajával játszom.
Azt mondja, szereti, ha megérintem.
Az ujjam furcsán viszket, ami csak akkor múlik,
ha végig simítok a karján, az arcán.
A mellkasom is furcsán üres, csak akkor enyhül, ha átölelem.
Ezt azt jelenti, hogy én is szeretem megérinteni őt?
Ilyenkor olyan békés minden.
De egyszer elmegy, és akkor a hegedűk visszatérnek.


23.
IS.

Ma megcsókolt.
Még sosem csókoltak meg.
Egy pillanatra minden hang elkotródott,
és csak a forróság maradt az ajkamon,
az édes íz a nyelvemen.
Milliónyi különös, ismeretlen érzelem.
Szédültem, melegem volt, ficánkolt a gyomrom.
Az ajkai puhák voltak, gyengédek és óvatosak.
Mintha nem tudná, hogy szabad-e ezt tennie.
Szabadott.
Jó érzés volt.
Olyan jó, hogy megrémültem tőle.
— Jobban leszel. Megígérem, hogy így lesz.
Tudtam, hogy hazudik.
Most is tudom.
Végig tudtam.


2 megjegyzés:

  1. Jajj, annyira várom már, hogy mi lesz a kettejük sorsa végül. Nagyon cukik őket így látni :D Bár van egy érzésem, hogy Taehyungnak nem sikerül rendbe hozni Yoongit, de majd kiderül. Várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az majd csak pénteken derül ki. :3
      Na, akkor nem csak én szerettem ezeket a cuki részeket *_* Néha a beteg dolgok között kell lennie valami cukinak is :3 Az érzéseid majd pénteken kiderülnek ^^ ;)
      Köszönöm, hogy írtál! <3

      Törlés