Ariana dla WS | Blogger | X X

2020. március 23., hétfő

Fecnik

Cím: Fecnik
Műfaj: egyperces,
Zsáner: angst, slash
Részek száma: 21
Ship: Taegi (Taehyung & Yoongi, BTS)
Figyelmeztetések: -
Részek:
1-10.: KATT IDE
11-20.: KATT IDE
Utolsó üzenet: KATT IDE
Állapot: Befejezett
Leírás: 
"Láttam ma egy szőke hajú fiút a kosárpályán.
Jobban játszik, mint bárki más.
- Tae

Csak mert tudja, hogy valaki figyeli.
- Yoongi"

Avagy rövid, egyperces kis üzenetek. Taehyung cetliket hagy itt-ott, amiket Yoongi megtalál, és válaszol rájuk. Bár sosem juttatja vissza őket Tae-nek, hanem megtartja őket magának.

Megjegyzés:
Fogalmam sincs, honnét jutott eszembe ilyen furcsa módon történetet írni. Az egész egy kicsit talán hasonlít a haikukra (azt hiszem), amiket egyébként előtte még soha nem próbáltam, tehát tényleg fogalmam sincs, miként pattant ez ki a fejemből. 
Taegi viszont mindig is egy különleges helyet foglalt el a szívemben, és már nagyon nagyon szerettem volna velük írni valamit. Valószínűleg még elég sok történetem is lesz velük. Ezt annak ellenére, hogy rövid, és kissé talán kaotikus is, nagyon különlegesnek érzem. Úgyhogy nagyon remélem, hogy nektek is tetszeni fog.
Ha van rám pár percetek, ne felejtsetek el kommentelni, hisz csak ebből tudom, hogy tetszett-e nektek, vagy sem! Legyen az pozitív, vagy negatív, mindkettőnek örülök! Kellemes olvasást!

4 megjegyzés:

  1. Nem tudtam mit várjak igazából, de aranyos és bájos volt, és ötletes a forma, bár nem ismerem a két szereplőt, de nem is volt szükség arra igazán, hogy ismerjem. Mindenesetre köszönöm az élményt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor írtam, én sem tudtam, mi lesz belőle, hogy vajon jól fog-e sikerülni. De örülök, hogy aranyosnak találtad. ^^

      Mikor fanficcet írok, mindig igyekszem úgy csinálni, hogy aki nem ismeri az adott bandát, vagy szereplőt, annak is teljes legyen az élmény. :)

      Én köszönöm, hogy elolvastad, és írtál. :)

      Törlés
  2. Eltévedtem az oldalon, és itt kötöttem ki, és... Istenem, halálosan cukik voltak a fiúk *-* Én tényleg nem rajongok az ilyenekért, de ez... ez... úristen, itt vigyorgok most magamban. Nem tudok ennél többet mondani, de ez tényleg nagyon aranyos lett ^^ Nagyon szép történet lett, gratulálok hozzá ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahj, annyira aranyos vagy, köszönöm szépen! <3 És most nagyon boldog vagyok, mert annak ellenére, hogy nem szereted az ilyet, elolvastad. *_* Köszönöm, hogy adtál neki egy esélyt!

      Törlés