Ariana dla WS | Blogger | X X

2020. március 23., hétfő

Fecnik 11-20.

tizenegy.

Ma éjjel láttam a szőke hajú fiút.
Egyedül ült a pálya szélén.
Oda akartam menni hozzá.
De kissé para lett volna.
- Tae

- Nincs válasz. -

tizenkettő.

Furcsamód szokást csináltam

az éjszakai sétákból.
- Tae

Furcsamód hetek óta nem alszom emiatt.
De ne aggódj, minden perc megéri.
- Yoongi

tizenhárom.

Ha a szerelem egy íz, vajon milyen ízű lehet?
- Tae

Majd megmondom, ha megcsókoltalak.
- Yoongi

tizennégy.

Bár hyung tudná...
Hogy mennyivel jobban szeretem magam,
ha ő velem van.
- Tae

És mit tennél, ha tudnád, hogy tudja?
- Yoongi


tizenöt.

Néha, mikor rémálomból ébredek,

és nem bírok visszaaludni, hyung odajön,
szorosan átölel, és azt suttogja a fülembe...
- Tae

"Itt leszek, míg el nem alszol."
-Yoongi

tizenhat. 

Hyung mindenkivel nevet.
Milyen szerencsések.
- Tae

Sok mindenkivel nevetek.
De a bizalmam csak a tied.
- Yoongi

tizenhét.

Nehéz megállni, hogy ne öleljem
magamhoz hyungot, mikor zavarba jön,
és elpirul.
- Tae

Akkor miért kínzol minket feleslegesen?
- Yoongi

tizennyolc.

Hyung olyan pici. Szeretném megölelni,
és a feje búbjára tenni az állam.
- Tae

Direkt nőttem ilyen alacsonyra,
hogy beférjek az állad alá.
És miért csak egy ölelés jár azért,
mert cuki vagyok? Azt hittem, az
erőfeszítéseim ennél többet
érdemelnek.
- Yoongi

tizenkilenc.

Hyung...
- Tae

Tudom.
- Yoongi

húsz.

Én...
- Tae

Én is.
- Yoongi

__________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése