Ariana dla WS | Blogger | X X

2020. március 23., hétfő

Fecnik 1-10.

egy.

Ma olyan szép volt a naplemente.
Hiányzik.
Hogy élvezzem a látványát.
- Tae

Láttam ma egy fiút a naplementében.
Elszomorított.
Hogy olyan üres volt a tekintete.
- Yoongi

kettő.

Halálra rémültem.
Egy idegen volt ma reggel a szobámban.
Láttam őt a tükörben.
- Tae

Bár ott lettem volna.
Fogtam volna a kezed,
hogy ne félj tőle többet.
- Yoongi

három.

Viccesek a hyungjaim.
Nevetnek a vicceimen.
Pedig elég betegek.
- Tae

Vicces, hogy elhiszed,
hogy tényleg jól szórakoznak.
- Yoongi

négy.

Láttam ma a kedvenc hyungomat.
De azt hiszem, ő nem vett észre engem.
- Tae

Nem is tudod, mekkorát tévedsz.
- Yoongi

öt.

A hyungjaim ma bulizni mennek.

Inni, meg csajozni. Teljesen be vannak zsongva.

Namjoon hyung olyan aranyos, ahogy a ruháit próbálgatja.

Szomorú és zavart vagyok.

Nekem mitől olyan idegen mindez?

- Tae

A különleges emberek mindig különcök, Tae.

De általában párosával járnak, szóval...

Tudod, hol lakom.


- Yoongi

hat.

Néha megijesztenek a hangok a fejemben.

Ez normális?

- Tae

Igen, az.
- Yoongi

hét.

Láttam ma egy szőke hajú fiút a kosárpályán.
Jobban játszik, mint bárki más.
- Tae



Csak mert tudja, hogy valaki figyeli.
- Yoongi

nyolc.

Hyung rapjét szeretem a legjobban a világon.

Olyan, mint a vízesés.
Gyönyörű és halálos.
- Tae

Hyung is szereti a te hangod.
Főleg, mikor a fülhallgatójából szól.
Főleg, mikor éjjel van.
Főleg, mikor nem tud aludni.
- Yoongi

kilenc.

Ma puccba vágtam magam. Hyung kedvéért.
De úgy festek, mint egy hülye gucci modell.
- Tae

Viccelsz? Majd' megfulladtam, olyan jól néztél ki.
- Yoongi

tíz.

Szeretek éjszaka sétálni.

Azt remélem, hogy találkozom valakivel.
- Tae


- Nincs válasz. -

__________________

2 megjegyzés: