Ariana dla WS | Blogger | X X

2021. február 28., vasárnap

Elmejáték - 2. fejezet



DÁTUM: 2021. 02. 20., SZOMBAT, 11:04

NÉV: KIM TAEHYUNG

KOR: 25

NEM: FÉRFI

NAP: 003.

 

Nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem!

Nem lehet. Nem lehet, nem lehet igaz!

Reszkető keze a hajába markolt a szálak fájtak, fájtak, fájtak, ahogy tépte őket. Az ajkába harapva küzdött a hányinger ellen, de hiába, hiába, hiába.

A gyomra kifacsarodott, a torka elszorult, és öklendezve a kezére támaszkodott.

A hányás szétloccsant a padlón, lecsorgott a szája sarkán, fel az orrán, vissza a szájába. Szúró fájdalom hasított a mellkasába, az öklendezés nem enyhült.

Biztosan a képek azok a fejében.

Vér, hús, szétroncsolt hús, egy felszakadt lélegzet, amit elsodort a süvítő szél.

A hányás felszökött a torkán, és bűzével hátba vágta. Loccsanás, köhögés, öklendezés.

Nem, nem, nem…

Ő nem… Ő soha…

A hús puha volt, lucskos, de puha, vastag, de puha, szakadt, de puha.

Öklendezett, a torka tűzben égett a fájdalomtól, a gyomra visítva, rugdosva követelte, hogy elég, elég, elég. Nem volt már mit kihánynia.

A húsa puha volt.

Artikulálatlan hörgés tépte tovább kaparó torkát, a keze kicsúszott alóla, nem bírt a súllyal.

Tagadás.

Elterült a hányásban, és nem mozdult.


🢀 ELŐZŐ      ⌂ TARTALOMJEGYZÉK      KÖVETKEZŐ 🢂

7 megjegyzés:

  1. Komolyan nem tudom hova tenni ezeket a részeket :D az előzőnek még ahogy volt értelme, de ez... egy kannibál gyilkos, vagy egy rosszkor volt rossz helyen áldozat jut eszembe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kannibál gyilkos xDD Ez jó, ezen most jót nevettem. Tényleg ez jön le? Wow, erre nem is gondoltam. Jó, mondjuk a "puha hús" tényleg erre utalhat... Jeez, sose fogok tudni ugyanúgy tekinteni erre a történetre többet :D
      Mondtam, hogy a 10. részig senkinek nem lesz halvány lila fogalma sem semmiről... :'( De remélem, a 10-ben majd összeáll. Ha nem, akkor csúfos kudarcot vallottam, és hivatalossá válik, hogy csak az én fejemben van értelme mindennek xD De addig is... szíves türelmedet kérem ♥

      Törlés
    2. Napokban egy sorozatban volt rá utalás, hogy egy sorozatgyilkost a belső vágy vezérel, ami lehet olyan, amitől lehet undorodik, de mégis képtelen abbahagyni, nincs rá önkontrollja, és nah... megeszi, de közben meg kihányná az emberhúst az íztől és a gondolattól... :D "Ő nem... Ő soha...", és mégis... noh érted :D

      Törlés
    3. Így akkor már értem az összefüggést :D Mi ez a sori? Érdekesnek hangzik *-*

      Törlés
    4. Love me if you there kínai sori, egyelőre még én is csak 4 részt láttam, kicsit Hannibál beütése van.

      Törlés
    5. Tévedtem, nem hasonlít rá, megindul utána a romantikus vonal 😕 de ha a Hannibál sorit még nem láttad, azt ajánlom, ha már ilyeneket írsz :D

      Törlés
    6. *fúj romantika*
      Jó, nem :D Jó a romantika, szeretjük... Mértékkel :D
      Még nem láttam, de már mindenhonnét érnek az impulzusok, szóval ideje lesz belenéznem :3

      Törlés