Ariana dla WS | Blogger | X X

2020. december 21., hétfő

Asszociációs tag

Mad egy örökkévalósággal ezelőtt hívott meg erre a TAG-re, amitől rögtön lázba jöttem, mert nagyon szeretem az ilyeneket. De sajnos annyira le voltam amortizálódva agyilag (mutatja ezt is töménytelen mennyiségű angst sztori), hogy egyszerűen képtelen voltam... nos, asszociálni. Ránéztem a szavakra meg a képekre, volt hogy hetente többször is, és semmi nem jutott eszembe. (Mindenhova pedig mégsem írhatom be, hogy semmi.) Szóval igen, az elő-előtörő depresszióm, a kedvetlenségem és a kreativitásom teljes hiánya miatt tudtam csak most elhozni ezt a TAG-et. 


Menete:

Ráhangolódás

Kedves blogger! Ülj le, helyezd kényelembe magad! Hunyd le a szemed, és ürítsd ki a fejed! Ez egy asszociációs játék, ne gondolkozz, csak csináld! Készen állsz?

Ha már így kérdezted... Nem egészen, de essünk neki. :3

Szavak

Itt van tíz szó, írd le, melyik másik szó ugrik be róla! Akár jelentésről, a csengéséről, bármiről, ne korlátozd magad.

 

 

Sohaország × tündér × pompom × Gombóc Artúr

Mármint a Pompom meséiből, tudjátok. Ez akár lehetnék én is, csak sovány változatban, feneketlen bendővel. Most megkívántam egy nagy tábla csokit. Még jó, hogy közel a karácsony :3

 

remény × szökés × mém × fekete lyuk

Megláttam a "mém" szót, és leblokkolt az agyam.

 

Csámpás × vörös × csizma × Kandúr

Csizmás, a Kandúr. De kreatív vagyok, te jó ég.

 

Dánia × hideg × ezüstfenyő × sártenger

A családommal karácsonyfát árulunk minden ősszel-télen, úgy novembertől december 24-ig. Ami azt jelenti, hogy az egész nappaliban akkora sártenger van, hogyha egy nap háromszor mosok fel, az sem elég. 

 

szülőágyi láz × újszülött × kórház × nyikorgós szekrény

Nagyjából 5 éves voltam, amikor lebetegedtem, kórházba kerültem. Az egyetlen, amire emlékszem az egészből, hogy az éjszaka közepén ki kellett mennem pisilni, de ahhoz papucsot kellett húzzak, ami egy nagyon nyikorgós ajtajú szekrényben volt. Volt egy szobatársam, akit nem akartam felébreszteni. A mai napig emlékszem, hogy az istenért sem tudtam halkan kinyitni azt a francos ajtót. 

 

fenyő × toboz × süni × terror

Nemrég a kiscica szökésnek indult, és az éjszaka közepén kellett utánamennünk a húgommal. Mikor behessegettük és visszamentünk az udvarra, a húgom felordított, hogy "Vivi, Vivi, valami bazi nagy állat szaladt be a bokorba!" Engem küldött, hogy nézzem meg, de inkább haltam volna meg ott helyben, minthogy kövessem a "bazi nagy állatot" a susnyásba, ami nagy valószínűséggel megevett volna vacsorára. De aztán kiderült, hogy csak süni volt, és nem is volt olyan nagy, mint amilyennek a húgom mondta...


textúra × részletesség × PhotoShop × teljes kudarc

A kapcsolatom a photoshoppal két szóban.

 

matcha tea × zöld × moszat × Spongyabob

Ami víz és vízi élőlény, az nekem Spongyabob.


vihar × vad × hullám × crush

A húgomat levitte a Duna partra egy srác, aki oda volt érte, de mostanra nagyon utálják egymást, és folyton azzal viccelünk, hogy nyelte volna el a srácot a hullámzó Duna. (De egyébként kedves emberek vagyunk :) )

 

szamurájkard × Japán × kiképzés × aerobik

Borzalmasak voltak az aerobik edzéseim. De imádtam őket. 


Képek

Adott öt kép, amire képben kell válaszolnod! Ha nem elég a géped/telefonod galériája, akkor alkalmazz hasonlót, mint a második részben! Nézz a képre, és guglizz rá az első szóra, ami eszedbe jut róla, érzés, benyomás, emlék, bármi, és válaszd ki a találatok közül az ízlésednek leginkább megfelelő választ!



A fejem, amikor meglátom ezt a mesének csúfolt modern mentális kínzóeszközt.




Ilyen levendulazsákok vannak a párnám alatt, hogy jobban aludjak. :3


Duna. Meg a hullám. 



Amikor kicsi voltam (kit akarok átverni, még manapság is), ha kondenzcsíkot látunk, kört formázunk a hüvelyk- és mutatóujjunkból, és majd miközben a másik kezünkkel széthúzzuk az ujjainkat egy napra gondolunk (pl. hétfő, kedd, stb...), és akkor az a nap szerencsés lesz. Tehát végül is kívánunk valamit. Kívánság = wish. Ennek valószínűleg csak az én fejemben van értelme.


Ez egy jó film. Nézzétek meg.

Zenék

Kapsz három zenét, amire három zenével kell válaszolnod! Figyeld a ritmust, a hangszerelést, a szöveget, a hangulatát a kapott daloknak, vagy bármit, ami hatással van rád egy zenében, és reagálj rá az egyik olyan számmal, amit ismersz!

(Hülyén van összerakva a dizájnom, de ha rámentek a címekre, elvisz a yt-re.)


Nem tiktokozok, eskü. A húgom. Ő volt.

The Killers - Somebody Told Me

×

The Rasmus - In The Shadows
Azonnal, hogy meghallottam, pedig évek óta nem hallgattam ezt a számot.


Kalandra - Brave New World

×

Ciara - Paint It, Black

 A hangulatáról ugrott be.

Játékosok

Küldd tovább (maximum) öt bloggernek, akiknek a neve eszedbe jut a játékokról, akik szerinted élveznének egy ilyen kis kihívást! Nekik már azokra kell reagálni, amilyen szavakat, képeket és zenéket te reagáltál valaki máshoz, így láncszerűen haladhat a dolog, és akár többször is érdekes lehet kitölteni :)


(Franciska kérése: Kérlek, ne küldd tovább több embernek, mint öt! Ne írd ki, hogy akinek van kedve, az lopja, és csinálja meg ő is!)

Mese - Nem tudom, szoktál-e ilyeneket csinálni, de kíváncsi lennék ^^
Theodora - Téged sem láttalak még ilyet kitenni, de hátha. 
Nina - Szerintem neked tetszene :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése